...
לוגו שקוף - דניאל לאונצנקו מנהל מדיה2

למה עצמאים ועסקים צריכים מנהל מדיה?

למה עצמאים ועסקים צריכים מנהל מדיה?

אנשים רבים לא נותנים חשיבות לרשתות החברתיות וחבל… המדיה החברתית היום היא כלי מצויין להגשמת המטרות שלכם כבני אדם, עצמאים, עסקים או אפילו נבחרי ציבור. למה? כי היום כולם נמצאים במדייה החברתית, בעזרתה אפשר להגיע לאנשים שאתן רוצים יחסית בפשטות, אם יודעים איך לעשות את זה.
ניהול סושיאל - דניאל לאונצנקו מנהל מדיה אודות

אז למה צריך מנהל מדיה? כי בשביל להגיע לאנשים צריך ליצור תוכן, לערוך אותו, לקדם אותו ולאחר מכן לנתח אותו. כמובן שלא נשכח את זה שצריך גם לדבר עם אנשים שמגיבים לתוכן שלכם, שואלים שאלות ובכלל מביעים עניין בפעילות שלכם. 

אתם יכולים לעשות את זה לבד… אבל.. 

נכון שאתם יכולים לעשות הכל לבד.. השאלה היא .. מה התוצאה שתקבלו, ואיך היא תשפיע עליכם ועל הפעילות שלכם. יש כל כך הרבה רשתות חברתיות, לכל רשת יש את הייחודיות שלה ואת הדקויות המבדילות אותה מרשת חברתית אחרת. ברגע שתנסו ללמוד את כל זה לבד ייקח לכם המון זמן! וזמן יקר כי צריך לא לשכוח שאתם חייבים לנהל את העסק שלכם, להתעסק עם עובדים, מכירות, סחורות, מוצרים ועוד 1001 דברים בהם מתעסק בעל עסק.
תאמינו לי אתם לא רוצים להעמיס עליכם את העולם הענק של רשתות חברתיות מעל מה שאתם צריכים, הרי אתם לא עושים לבד הנהלת חשבונות אז למה ניהול רשתות חברתיות נראה לכם קל יותר? 

מה אני יעשה עבורכם מנהל המדיה? 

  1. אקח ממכם את כל החלק הטכני, אתם שולחים רק את חומר הגלם הראשוני.. לא תדעו מה זה עריכות, כתיבה, תיקונים ועוד.. תקבלו מוצר מוגמר שיעלה לעמודים שלכם לפי תוכנית עבודה מסודרת. 
  1. אעבוד ביחד איתכם על תוכנית תוכן שתעביר את המסר שלכם עבור הקהל שלכם, לא תצטרכו יותר "לשבור את הראש" על מה לעלות, מה לצלם והשאלה של נגמר לי רעיונות לתוכן לא תטריד אתכם יותר. 
  1. יציג לכם את כל התוצאות לאחר ניתוח תקופתי של הפעילות, ולאחר מכן נוכל להסיק מסקנות, לתכנן תוכנית עבודה מדויקת יותר ונמצא בשיפור מתמיד, שבסופו של דבר ישפיע עליכם, על הלקוחות שלכם ועל פני העסק.

למי מתאים השירות של ניהול רשתות חברתיות? לאנשים עסוקים, שרוצים לקבל רשתות חברתיות ברמה גבוהה. אנשים שרוצים פניות נוספות דרך הרשתות החברתיות ורוצים לתחזק קשר טוב עם הלקוחות ולא רוצים להתעסק בזה כל היום או להוסיף לעצמם "משרה נוספת". 

אלה הפוך, להוריד עומס, לקבל חבר לצוות מקצועי שיודע מה הוא עושה, ויתן עדכון יומי למה קורה אצלכם ברשת. 

שתפו עכשיו

אולי תאהבו גם...

מטבעות דניאל לאונצנקו מאמר

איך מקדמים את העסק עם תקציב קטן?

כשיש תקציב קטן לקידום עסק ברשתות החברתיות, ניתן ליישם אסטרטגיות יעילות וקלות להבנה שיכולות לעזור להגיע לקהל רחב יותר באופן חכם.
הנה כמה טיפים שיכולים לעזור בקידום העסק ברשתות החברתיות עם תקציב קטן:

קרא עוד »
סוגי מכשירים שונים - דניאל לאונצנקו מאמר

מהי נישה ומה החשיבות שלה?

מציאת הנישה בעסקים מהווה אבן יסוד בבניית היעדים וההצלחה. כאשר עסק מתמקד בנישה מסוימת, הוא מתמקד בקהל יעד או בתחום מסוים ומתאים את המוצרים או השירותים שלו לצרכיהם הייחודיים.

קרא עוד »